۴ پاسخ

مگه چند روزه نگرفتی من ۱۶ تا دارم

نگران نباش ان شاءالله چیزی کمبود نمیشه

اره ولله عزیزم منم اینجوری اگر شیر نیست بچم چی میخوره

غذا اگر شیر خشک نبود فرنی چیزی😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی