برا چی استرس خوشحال باشین😍😍
آزادی ت راهه
اینا ک میگن نترس با ما کار ندارن اینا نطفه همونان سعی کن استرس نگیری همه همینیم ب غیر تخم اسراییل
پامم میاد براتون؟
بزار به اونایی که میگن با ما کاری ندارن تو شهر من میناب دبستان دخترانه زدن
من ریدم به اون آزادی که شما میخواین
من ریدم به اون چاهزادتون که باید استرس بکشیم که جگرگوشه هامون چی میشن
خاک تو سر یه عده وطن فروش که اونور آب نشستن گفتن حمله استرسشو ما باید تحمل کنیم گند بزنن به همچین آزادیتون مغزتونو آکبتد نگه نکنید استفادش کنید بد نیست
شما هم خواهر من هممون همینجوریم فعلا فقط آیت الکرسی بخون و آب یخ بخور
چی شده بچه ها؟؟؟تهرانو زدن؟؟؟؟
چرا باور ندارین ایران شیعه خانه هس کشورامام زمان صاحب اونه پس الکی ترس نداشته باشین
از صحیفه سجادیه دعا بخونید یا صوت دعا گوش کنید یا قرآن بخونید .
اصلاً استرس نداشته باش چرا؟شماهااسترس دارین؟ ولی خوب سوره فتح بخون تاآروم بشی
منم خیلی استرس دارم زیر دلم درد گرفته میترسم خدای نکرده طوری بشه بچم
عزیزم ایتلکرسی بخون سعی کن نفس های عمیق بکشی و استرس به خودت وارد نکن انشالله خدا واسه همه خیر پیش بیاره اتفاق بدی نیوفته
کی قراره بزنن؟
نفس عمیق بکش
و امیدوار باش بچت تو کشور خوب دنیا بیاد
باز خوبه بچمون یکیش تو شکممون قایم کردیم اما من ی بچه پنج ساله دارم تنها غصم مواظبت اونه
قرص پروپرانول
اروم باش صلوات بفرس
من انقد ترسیدم دلدرد شدید گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.