وای بچه ها من خیلی استرس دارم ج.........چیکار کنیم

۱۰ پاسخ

هیچ نیرویی بالاتر از قدرت خدا نیست
صلوات بفرست خودتو سرگرم کن بهش فکر نکن اگه تو منطقه خطر هستین برین جای امن

منم . قران بخون یکم ج میده

عزیزم صلوات بفرست و قرآن بخون توکلت بخدا باشه استرس نداشته باش خوب نیست برات انشاالله که بخیر میگذره🤲

هیییچی عزیزم میخای چ کار کنیم.فقط خونسرد باش با ترس هیییچی درست نمیشه
ان شاءالله خدا هوامونو داره

منم همینطور،فکر و خیال دیوونم کرده

برای هر لحظه همون لحظه تصمیم میگیریم الان که اینجاییم

وای خدایا دارم میمیرم

منم...

منم

منم🥺

سوال های مرتبط

مامان 🩵هایکا🩵 مامان 🩵هایکا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان خوشمله من مامان خوشمله من هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق👧🧚‍♀️ مامان فندق👧🧚‍♀️ ۵ ماهگی