بچه ها فردا انومالی دارم خیلی استرس دارم چیکار کنم 🥺

۴ پاسخ

استرس نداشته باش بسپر ب خدا

وووی برامن دیروز بود منم مثل تو بودم خداروشکر صحیحو سالمه با خیال راحت اومدم بیرون

مطمن باش همچی خوبه
همه برا انومالی استرس دارن
من ک نفسم بالا نمیومد از استرس
ایشالله ک خبر خوشحالی و سلامتی🙏🏼

چرا الکی استرس داری گل؟
توکلت به خدا باشه بسپار به خودش که از همه بهتر صلاحمونو میخواد
نی‌نی توعم تا الان سلامت بوده ازین به بعدم سلامت میمونه انشاالله
استرس ضرر داره برات بخدا

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد