منم فردا میرم استرس دارم ایشالا همه چیمون خب باشه
کاری نکن عزیزم، یه صبحانه کامل مثل تخم مرغ یا حلیم بخور، با خودتم چیز شیرین ببر اگه نیاز شد بخوری. فقط حتما سونوهای قبلیتو با ازمایشاتت رو با خودت ببر.
هیچی عزیزم فقط رفتی تو مطب یه رانی نوشابه با کیک کولوچه شییرین چیزی ببر بخور بچت تکون بخوره.من رانی و کروسان خوردم
منم فردا دارم و استرسیم
بلاخره فردا انتظارت تموم میشه میفمی دخمل یا پسمل
ساعت چند میری ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.