بچه ها فردا انومالی دارم چه کارهایی کنم استرس دارم

۶ پاسخ

منم فردا میرم استرس دارم ایشالا همه چیمون خب باشه

کاری نکن عزیزم، یه صبحانه کامل مثل تخم مرغ یا حلیم بخور، با خودتم چیز شیرین ببر اگه نیاز شد بخوری. فقط حتما سونوهای قبلیتو با ازمایشاتت رو با خودت ببر.

هیچی عزیزم فقط رفتی تو مطب یه رانی نوشابه با کیک کولوچه شییرین چیزی ببر بخور بچت تکون بخوره.من رانی و کروسان خوردم

منم فردا دارم و استرسیم

بلاخره فردا انتظارت تموم میشه میفمی دخمل یا پسمل

ساعت چند میری ؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵هایکا🩵 مامان 🩵هایکا🩵 هفته چهلم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان آتناو آنیتا مامان آتناو آنیتا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌ونهم بارداری