۵ پاسخ

من دخترم دیگه خیلیی شیر شب نمیخوره سیرش میکنه میخوابه طرفا ۶ صبح بیدار میشه شیر میخوره

خودش ک قطع نمیکنه شما باید بکنی اما هرچه زودتر بهتر، یعنی بعد دوماهگی هروقت پاشد شیر نده جور دیگه ببین میخوابه ، تا ۶ ماه حتما باید قطع شه

دختر من الان تقریبا دوماهه شب ساعت۲ میخوره تا صب ۷-۸

پسرمنم یکسال و نیمه هنوزمیخوره

والا دختر منکه هفته دیگ شش ماهش میشه هنوز قطع نشده😂

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۵ ماهگی