۱۵ پاسخ

لطفا آرامش خودتون حفظ کنید

آرامش خودتون رو حفظ کنید عزیزان
انشاءالله که نه برای خودمون نه بچه ها اتفاقی نمیوفته

الین ی نصفه شیرخشک داره فقط خدا بخیر کنه .شوهرم بگم بره بخره غروب خدا ب بچه هامون رحم کنه

هممون نگران بچه هامونیم منم میگم خودم به درک ولی اگه به ما چیزی بشه بازم بچه هامون چی میشن تنها امیدشون ماییم
خدا خودش بهمون رحم کنه

هممون همینه پسرم فقط شیر خشک میخوره هچی نمیخوره

بخدا دارم دق میکنم😭

شیر خشک نمیدن الان جز یدونه😢

دقیقا منم چ‌گوهی خوردم سینمو ندادم

همه نگران بچه هامون هستیم😭😭😭

خدایا اشکام بند نمیاد

ماهم دق دق مون بچم مونه خواهر 😥

سلام شماها که تهرانید الان داره میزنه؟انشاالله خدا خودش حافظ همه بچه ها باشه

وایی بدنم داره مور مور میشه گهواره رو میبینیم خدا نسلشونو منقرض کنه

من بچمو گرفتم میچرخم تو خونه 🙂

هممون همینیم

سوال های مرتبط