مامانا دخترم سرفه شدید خلط دار داره چیکار کنم😭

۴ پاسخ

دانه به تو آب جوش بریز بزار چند ساعت باشه آب ژله ایش رو بده بهش
دارو هم پلارژین بدی خلط ها رو جدا میکنه

میگن دانه به خوبه بازم بپرس چجوری استفاده میشه دم کنی یانه

من دخترمو دکتر بردم هم دماغش کیپ بود هم سرفه داشت قطره بتامتازونیت داد و دمیار و پلارژین خدارو شکر با همونا داره خوب میشه

ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی