از استرس حالم بهم میخوره🥲
مسکونی ام میزنن؟

۱۳ پاسخ

بهمب های گرون خودشونو برای ما که نقش خاصی نداریم حروم نمیکنن ، هدف های مهم رو میزنن . اما خب بمبه دیگه ممکنه چندتا خونه اونطرف تر هم آسیب ببینه . جنگه خواهر . خودت رو بسپر به هر چیزی که بهش اعتقاد داری و سعی کن آروم باشی .

نه عزیزم مگر اینکه شخص مهمی ساکن باشه اون دو رو بر

کجایین

منم سردرد دارم از استرس نمی‌دونم چه غلطی کنم

ن جانم نمیزنن
اخع مردم چه تهدیدی دارن براشون
نگران تباش

ن فقط کسی ک نزدیکه سپاهه تخلیه کنه بقیه امنه

عزیزم ایران مگه یک وجب دو وجبه هی راه برن مسکونی بزنن؟ ارزش نداره این همه هزینه.مگر اینکه تو ساختمون یه کله گنده باشه و دنبالش باشن. استرس نگیرین

چرا فکر میکنی این جنایتکاران جزیره اپستین دلشون برای مردم عادی ما میسوزه مگه تو کشورهای دیگه دارن نقطه زنی میکنن نه عزیزم ولی توکلتو از دست نده خدا با ماست پارشون میکنیم🙂

منمممم حالت تهوع دارم حالم بده

نه عزیزم نمیزنن نگران نباش

نه عزیز خیالت راحت

نه دیگه اما خب جا مهم بزنن مسکونی اطرافشم رو هوان😭

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان بچه خوشگل مامان بچه خوشگل ۲ سالگی