اره حتمااا برو بهداشت خیلی خوبه بخصوص وقتی بچه بدنیا بیاد خیلی بدردت میخوره
مهاجرت کجا رفتی؟؟
مهاجرت کجا رفتی
من تاحالا بهداشت نرفتم فک نکنم اصلا از وجود من خبر داشته باشه کسی😂😂😂
من ک دو سه ماه پیش رفتم پرونده باز کردم برا اقدام
بعد سه سال
نه من ندارم
من ۱۲ساعت عقد بودم😂😂😂😂😂شنبه عقد کردم یکشنبه عروسی
اره منم ازدواج کردم بعدش پرونده تشکیل دادم بهداشت
خداروشکر که مهاجرت کردین رفتین راحت شدین
مجردیم زاهدان بود پروندم
هفته پیش رفتم اینجا پرونده تشکیل دادم از خانوادم جدام کردن
حالا بگو مگه شما باید خرج بچه بدید که چنتا دارید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.