از همین الان میتونی بری عزیزم حتی اگه ازمایش ندادی تست فقط مثبت شده برو خودشون میفرستن ازمایش رایگان هم هست معمولا
من ک ۷ ماهگی رفتم
من که امروز رفتم سونو و ازمایش و اینارو برام نوشت ...فشار و وزن و اینام چک کردن ...ویتامین و فولیکمم بهم دادن ...و حتی خودشون ارجاع دادن برای دکتر قلب و زنان نوبت گرفتن برام
من هنوز نرفتم🫤گفتم غربالگری بعدی برم انشالله بعدش برم
من پنج ساله ازدواج کردم هنوز پروندمو از بهداشت خونه عاقام نیاوردم😂
من تا فهمیدم یه هفته نکشید رفتم تشکیل پرونده دادن و
فولیک اسید و ویتامین دادن
بعد رفتن دکتر زنان تحت نظر شدم
بهداشت براچی
من تازه شنبه میخام برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.