سلام
کِی برم بهداشت واسه تشکیل پرونده؟چند هفته

۸ پاسخ

از همین الان میتونی بری عزیزم حتی اگه ازمایش ندادی تست فقط مثبت شده برو خودشون میفرستن ازمایش رایگان هم هست معمولا

من ک ۷ ماهگی رفتم

من که امروز رفتم سونو و ازمایش و اینارو برام نوشت ...فشار و وزن و اینام چک کردن ...ویتامین و فولیکمم بهم دادن ...و حتی خودشون ارجاع دادن برای دکتر قلب و زنان نوبت گرفتن برام

من هنوز نرفتم🫤گفتم غربالگری بعدی برم انشالله بعدش برم

من پنج ساله ازدواج کردم هنوز پروندمو از بهداشت خونه عاقام نیاوردم😂

من تا فهمیدم یه هفته نکشید رفتم تشکیل پرونده دادن و
فولیک اسید و ویتامین دادن
بعد رفتن دکتر زنان تحت نظر شدم

بهداشت براچی

من تازه شنبه میخام برم

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینیمون مامان نینیمون هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی