خانوما مآی بی بی۱ بخریم یاصفر؟برای بیمارستان

۱۱ پاسخ

من یک خریدم دوبسته

دختر من ۳۵۰۰ بود با این حال اولش صفر بستم چون دور کمرشون کوچیکه

یه دونه صفر بخر یه دونه 1 تعداد کم تا بعد ببین کدوم خوبه وزنش چقدع

یک بخر

۱بخر عزیزم

من صفر گرفتم ولی فک کنم کوچیکه ۱بهتره چون روی صفر نوشته تا وزن۲/۵کیلو

صفر واسه بچه های نارس یک بگیر

من دو بسته تعداد کم محض احتیاط صفر گرفتم واسه بیمارستان و‌ اوایلش ک میاد خونه ..دوبسته هم فعلا یک خریدم مولفیکس.. اگر حساسیت نداشت ب مولفیکس بعدا سایزای دیگشو میخرم

چند کیلوه؟
۰ برای بچه های زیر ۳کیلو هست

اگر وزنش بالاعع صفر نخر اصلن

برای بیمارستان یه بسته صفر تعدادکم بگیر

سوال های مرتبط