خواهرابرابیمارستان مای بی بی سایزیک بگیرم یاصفر

۸ پاسخ

سایز یک مولفیکس بگیر دختر من ریز بود ۳ کیلو بود ولی همون یک براش خوب بود

واسه بیمارستان سایز صفر بهتره چون اون لحظه ای ک بدنیا میاد ریزه

۱بگیر چون صفر کوچکه خیلی

من یک گرفتم پسر اولمم یک گرفته بودم

گلم سایز ۱ اوکی هست صفر واسه زیر ۲ کیلو

اگه وزنش زیر ۳ کیلو نیست ۱ بیگیر

یک صفر کوچک

صفر..

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی