برا بیمارستان پوسک یک بردین یاصفر

۱۴ پاسخ

ابجی شوهرم نوزادش ۲ و‌نیم کیلو براش پوشک سایز ۱ گرفته یک بگیر بهتره

صفر برای نارس و تا ۲/۵کیلو هست

منم سر دخترم یه مامای بیبی بردم بزرگ بود الانم یک خرید یه دونه صفرم باید برم انگاری

صفر ببر حتما

صفر باید ببری یک بزرگه اونوقت پس میده لباسش خیس میشه

صفر باید بخری واسه چهار روز اول

یک گرفتم

تازه صفرم بزرگه ،حتما یه بسته صفر ببر.

من صفر خریدم
هنوز تجربه نکردم

ولی همه می گفتن صفر بخر
منم توی ساک بیمارستان چند تا صفر دارم می برم

من صفر نخریدم یک میبرم

یک بهتره

صفر ببر من هنوزم صفر استفاده ميكنم

یک برم بزرگ بود صفر خریدم تا هشت ۹روزگی صفر بستم پسرم ریزس

بنظرم صفر خوبه.رو بسته‌ها نوشته برا چندکیلو خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیسان ،کیان مامان علیسان ،کیان ۱۳ ماهگی