منم همینجوری بودم 40هفته و 1روشدم درد نداشتم فقط ترشح رفتم معاینه گفتن رحمت کلفته باز نمیشه به این زودی. بارضایت خودم ومشورت دکتر امپول فشارزدن بازشد
منممممممممم
منم بودم.دکنرم گفت شربت زعفرون و دمنوش گل گاو زبون بخور.دوش آب گرم بگیر و پیاده روی و ورزشای لگنی انجام بده
همه اینا و انجام دادم صب زایمان کردم
من همطور بودم رفتم گفتم حرکت ندارم
اگ ۴۰هفته ای برو زایشگاه بهت امپول فشارمیزنن و زایمان میکنی
منم همین طوری بودم بعد ۳ روز کیسه آب نشتی داد 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.