صبحانه پسری بیسکوییت مادر😍

تصویر
۵ پاسخ

بیسکوییت ارزش غذایی نداره

بیسکوییت اصلا نده هیچ ارزش غذایی نداره

منم همین الان دارم بهش میدم اولین بار دادم خیلی خوشش اومد😍

بیسکوئیت واسه این سن خوب نیس

دختر من هر بار بهش میدم شکمش خیلی شل کار میکنه با عرض معذرت

سوال های مرتبط

مامان حسام👑🧿 مامان حسام👑🧿 ۱۰ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان پسرک قشنگم مامان پسرک قشنگم ۱۱ ماهگی