گاهی اصلا تب از عفونت نیست،دکتر گفت بهش میگن تب پنهان،اگه از ۳روز بیشتر شد عفونته،با پاراکید یا شیاف کنترلش کن نترس
شاید دندونه لباس کم کن استا بده
دختر منم 😥
سعی کن آرامشت رو حفظ کنی که بتونی بهتر بهش رسیدگی کنی ، بهش قطره پاراکید بده ، پاشویه کن ، پنبه بزن تو گلاب بزن صورتش و پاهاش و زیر بغلش ، اگر برات امکان داره تا بیمارستان ها شلوغ نشده ببرش دکتر .
خدا به هممون کمک کنه و بخیر بگذره 🙏🏻
قطره پاراكيد داري؟ دوبرابر وزنش بده اگه تبش خيلي بالاعه
اگه كمه يك برابر وزنش
اگه اينا هيچكدوم نداشتي، پياز يا خيار بزار كف پاش
يا حوله خيس كن بزار پيشوني و زير بغل و كف پا
هول نشو بچس دیگه.استامینوفن بهش بده لباساشو کم کن
نگران نباش عزیزم بهش هر ۶ ساعت پاراکید بده پاشویه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.