خداروشکر قلب نینی منم تشکیل شده، ب امید الهی روزی همه اقدام‌یها خیلی خیلی زود❤️❤️

تصویر
۱۵ پاسخ

سلام عزیزم خوبی؟من فردا نوبت دارم پیش دکتر محتسبی بنظرت هستش؟چون خطشون نمیگیره
شما شماره ای ازشون ندارید در دسترس باشه؟

خداروشکر عزیزم ایشالا به سلامتی دنیا بیاد

خداروشکر برای ماهم دعا کن چهارشنبه دلمون شاد بشه

الهی شکر عزیزدلم

خداروشکر عزیزم

عزیز دلم الهی شکر برای ما هم دعا کن

ب سلامتی هفته ات تو سونو با برای من دقیقاااااا یکی هست

خدا رو شکر

خداروشکر برامن دعاکن نزدیک۴ساله منتظرم هرچی دارو بگی خوردم

خداروشکر عزیزم 😍😍

خدارو شکر عزیزم من دو هفته دیگه باید برم برای قلب 😢😢

خداروشکر
برا منم دعا کن قلبش تشکیل بشه 🥲💔 باید هفته دیگه برم سونو

الهی امین خداروشکر

الهی شکر، برا ماهم دعا کن 🥲

خداراشکر

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی