اره 2تا گرفتم
ازاد میدن برو بگیر همه ریختن داروخونه ها شلوغه
تو خیابون آمادگاه پر بود دیگ نمیدونم الآنم هست یا ن
من گرفتم سه تا داد آزاد
بله عزیزم هست
تازه امروز شلوغ شده بخواد پیدا هم نشه از فردا پیدا نمیشه چون همه هجوم بردن بخرن
من از اسنپ دوتا گرفتم
من دیروز سه تا گرفتم باید مجدد برم بگیرم
پیدا میشه ولی یدونه میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.