مامانا کسی امروز نرفته شیرخشک بگیره؟ پیدا میشه؟

۷ پاسخ

اره 2تا گرفتم
ازاد میدن برو بگیر همه ریختن داروخونه ها شلوغه

تو خیابون آمادگاه پر بود دیگ نمیدونم الآنم هست یا ن

من گرفتم سه تا داد آزاد

بله عزیزم هست
تازه امروز شلوغ شده بخواد پیدا هم نشه از فردا پیدا نمیشه چون همه هجوم بردن بخرن

من از اسنپ دوتا گرفتم

من دیروز سه تا گرفتم باید مجدد برم بگیرم

پیدا میشه ولی یدونه میدن

سوال های مرتبط

مامان صدرا جانم مامان صدرا جانم ۸ ماهگی