عزیزم به کسایی که شیر خشکی هستن استرس ندین
استرس نگیرید الکی ،،،هر چی خیر باشه میشه ،اینکه شیر خشک هم گیر نیاد که فکر نمیکنم حقیقت داشته باشه بالاخره سه روزی یدونه رو به بچه میدن دولتی ،،نشد آزاد تهیه میکنن
منم شیر خودمومیدم ولی بیشتر نگرانم این همه استرسی که دارم بچرو اذیت میکنه
من که کلا شیرخشک میدم 💔🙂
اخه تو این اوضاع استرسی شیرمادر هم زیاد جالب نیست ، من هردو شو میدم و چیزی ک میدم همه جا هست فقط صبح نت قطع شده بود سامانه بالا نمیومد شیر نمیدادن
منم دخترم شیر خشکیه
من منکلا شیر خشک میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.