۵ پاسخ

برا من اول ها زیاد‌میخورد .۴۰‌دقیقه میخورد دست و‌پام خواب میرفت الان بهترت

هر چقدر شیر میخواد بهش بده ولییییی حتما در طول شیر خوردن دو سه بار آروغ گیری کن حتماااا. اینجوری نه بالا میاره نه دل درد میگیره.

تو این سن ۳۰ میخورن
نمیاره بالا؟؟؟
یا رفلاکس داره یا که جهش رشد هست شیر نداری هی مک میزنه اون ولع مکیدن داره پس پستونک بده بهش اگه دوست داری

یا تو جهش رشده یا رفلاکس داره
اگه بالا نمیاره شیرو جهش رشده

سلام اگه زردی داره کلا سعی کن زیاد بهش شیر بدی که دفعشم زیاد شه اره منم بچم اینجوری بود ۴۰ دقیقه طول میکشید شیر خوردنش

سوال های مرتبط