۶ پاسخ

پستونک بذار دهنش صدای سشوار بذار تکونش بده راه ببرش گناه داره میدونم توام خیلی خسته میشی ولی اونم بی زبونه

منم اونجوریه عزیزم بچه منم کولیک داره چند جا هم بردم دکتر اخرش تا ۵ ماهگی اذیت میکنن

مال منم همینه عزیزم فقط میگ بده سینه پستونکم اصلا نمیگیره

تنها راهش پستونک هست عزیزم
پستونک بده بهش با گوشیت صدای سشوار بذار اروم میخوابه

اون به خاطر کولیک ولع مکیدن داره
شیر زیاد نده که بیشتر دل‌درد میشه
داروی کولیک بده، مواقعی که میدونی سیره پستونک بده
خودتم تغذیه ات رعایت کن شیرت سنگین نباشه

پستونک بدع

سوال های مرتبط