من از آنومالی نرفتم سونو دیگه
من از آنومالی دیگه نرفتم
منم از آنومالی تا حالا نرفتم دیگه
من سه بعدي رفتم دلبخاه بود دوس داشتم برم يادگاري داشته باشم
من رفتم 24 هفته بارداری قبلی هم 24 هفته رفتم مببینه مشکلاتی نباشه رشد اندامی بچه رو چک میکنه کلا سلامت و رشد بچه و کامل چک میکنه یه ربع طول کشید تا کامل چک کرد
نمیدونم من هنو نرفتم ولی خب سونوی انومالی فقط سونو هس یا آزمایش هم داره به همراه سونو؟؟
منم تو ۲۵ هفته سونو نوشته برام.
دکترمگف بجز انومالی که ۱۸ هفتس یدونه هم تو ۲۵ یا ۲۶ هفته مینویسه واسه بیماراش و جز روتین کارشه.
برامن نفرستاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.