۹ پاسخ

اره من هم دیدم

من کهندژم نشنیدم والا ولی بیشتر میره سمت پالایشگاه اگه رد میشه

من یزدانشهرم اره خیلی رد شد

اره شوهر من تو بیمارستان منظریع هست میگه خیلی موشک دارن میزنن از کنارمون پادگان

ارا خیلی رد میشه تلویزیون هم قطعه

اون صدا موشکه

وای یا خدااا

اره من جوق آبادم ریدم بخودم

من درچه هستم ندیدم هنوز . فقط م و شک

سوال های مرتبط

مامان دلوان و ژیوان مامان دلوان و ژیوان ۱ سالگی