من میزاشتم تازه امپولم میزدم از اول تا اخرش سرویس شده بودم
من از اولش تا ۸ هفته روزی سه تا میزدم
دهنم سرویس شده بود
دکترمو عوض کردم
دیگه دارم یکی شب میزنم
من ولی یه هفته ست دکترم گفت یدونه بزار الان یدونه میزارم شبا قبل خواب
منننننننننن
من روزی سه تا بوده.. تازه شده دوتا
من روزی سه تا بوده.. تازه شده دوتا
من روزی سه تا بوده.. تازه شده دوتا
من😐 الانم که جنگه شیافمم تموم شده دکترم نمیشه رفت باید آزاد بخرم
منننننن
مننننننننن
من از هفته 6
من هر شب یکی میذارم
من شبی یکی میزارم
من بهمراه قرص🚶♀️
من روزی ۲ تا بودم اما الان خودم کمش کردم😐روزی ۱ میزارم
شیاف برای چی؟
من ۳ تا 😮💨🫨😵💫😩
من از هفته ۵ گذاشتم البته شبی یکی
مننننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.