۵ پاسخ

یه فیلم دیدم میگفت یهو شماره دو اضافه نکنین توی روز دو سه بار شماره یک بده یک بار شماره دو کم کم معرفیش کن ولی یک و دو رو قاطی نکن دیگه نمیدونم درسته یا نه

شش ماهش پر شده باید دو بدی

بعد 6 ماه شیرخشک شماره 2 باید بدید.

شماره ۲

شماره ۲

سوال های مرتبط

مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی