خانومای ارومیه ای ساک اماده میکنید یا نه لازم نیس؟

۸ پاسخ

والا آماده کردم ولی بزنه وقت نمی‌کنیم ساک ببریم😑😔😔😔😔

منم جمع کردم ان‌شاءلله که خیره نمیزنه
به خدا توکل 🥲❤️

من جمع کردم

من دفعه پیش نبسته بودم
ایندفعه دلشوره گرفتم دوتا ساک گذاشتم فعلا
انشالله چیزی نمیشه 🥺🥺

ما جمع کردیم

ما ک کرجیم چی بگیم از صبح فقط جنگنده میره ما وسایل جمع کردیم خیلی بد شده‌ها خدا خودش رحم کنه

خونه از همجا امن تره خواستین بیاین اردبیل امنه

آماده کن،به حرف هیشکی هم گوش نده،فکر بچه ت باش،هر چی لازم داره بخر،قطره ها ش اضافه بخر

سوال های مرتبط