شبکه خبر و رهبر هرچی گفتن برعکسش انجام بدید
این همه مردم رو کشتن حالا نگران مردم ایرانن فعلا خودشون باید بفکر رفتن باشن نه ما
امن ترین جا فقط خونه خودمون هست
مامانا که بچه کوچک دارید گول خبرهای صداوسیما نخورید
پناهگاه اینا کسی بره خودشون میکشن مردم رو
فقط خونه خودتون
پرده ها رو بکشید چسب بزنید به شیشه ها و بیرون نرید تا زمانش برسه✌🏻به امید روز پیروزی♥️
هیچجا نمیریم صداسیماهم گوه خورده توخونا هاتون بمونید تا کارشون تموم بشه
واسه اینه که یوقت مردم شروع نکنن به تجمع وگرنه توی جنگ ۱۲ روزه اینو نگفتن،نترس بمون خونت،منکه از جام تکون نمیخورم
اینجوری مردم بیشتر میترسن که
بعد همه شهرارو دارن میزنن ، مردم ترک کنن کجا برن؟
جای امن مگه هست وقتی به مدرسه بچگونه رحم ندارن کی دل داره بره جای دیگه
جدی گفتن ترک کنید؟
تلوزیون ایران گفت؟
بمونید هو گوه نمیتونه بخوره امیدوارم مردم محکم بگیره کشورو
بخاطر وحشی گری آمریکایی ها
وقتی به مدرسه رحم نمی کنن پس ممکنه کل منطقه رو بزنن
این ها جانی های اپستین هستن یادتون نره...
مشهد امنه
حالا بگن بری کجا میخوای بری نمیشه که این همه آدم شهر های دیگه هم امن نیست همه جا صدا میاد
برید. روستایی جایی
عزیزم کدوم اخبار گفتن منکه کلا تو اخبارم چیزی نشنیدم
بمیرم برات خواهر😭خدایا کمک
پس ترک کنید دیگه وقتی تیوی خودش میگه
مناطق نظامی و بیمارستان و مدارس اینارو ازشون دور باشید
ارع بیانیه رهبراین سری انگارفرق داره
بله رهبرگفتن به شهروروستاهای امن برید
بیاین کرمانشاه خیییییلی امنه😆💣🚀🔥
کجا بریم😭
جدی گفتن
تلویزیون ایران گفته ؟؟؟؟
فعلا تهران امنه نزدن
جدی گفتن
تلویزیون ایران گفته ؟؟؟؟
نزدیک نظامیا باید ترک کنن
بله شبکه خبر داره زیرنویس میکنه
بله شبکه خبر داره زیرنویس میکنه
اره گفتن اون شهرهایی رو که زدن ترک کنن برن جایی که براشون امکان پزیره
اره شبکه خبرگفته ترک کنن
واقعا تلوزیون ایران این حرفو زد😐ماهم داریم تماشا میکنیم والا همچین چیزی نیست گلم
نگفت تهران به همه شهرها می گه حالا کجا بریم
چرا دروغ میگی منم الان روشن دارم چیزی نگفته
قدمتون رو جشم ما تشريف بياريد يزد اينجا امنه ولي ميدونم كه ترك كردن خونه زندكي چقدر سخته خدا كمك كنه ماهمه هموطنيم بتونيم كمك هم كنيم خوشحال ميشيم خدا محافظت كنه از همه مردم كشورم 😔
واقعا؟
کدوم شبکه میگه ؟
جای امن مگه هست وقتی به مدرسه بچگونه رحم ندارن کی دل داره بره جای دیگه
واقعا گفت؟ اخه کجا برن وای همه جا الان همینه نباشه میشه
عزیزم بیاید شمال. مادر خدمتیم
واقعا گفت؟ اخه کجا برن وای همه جا الان همینه نباشه میشه
واقعا گفت؟ اخه کجا برن وای همه جا الان همینه نباشه میشه
سمت ما فعلا امنه بیاین سمت ما
کدوم شبکه؟
هوف خسته شدیم دیگه من شوهرم تا چهارشنبه اهوازه سرکار منم شیراز
مشهد امنه
جنگ قبلی هم گفتن ترک کنین؟؟؟چیه داستان ک دیگه اینو گفتن
اسرائیل گفته بود جاهایی ک نزدیک مناطق نظامیه ترک کنین
بیخود گفتن بهترین جا خونته . نگفتن که همه ی تهرانیا ترک کنن که جاهایی که نزدیک زدنه ترک کنید
مشهد امنه
واقعا؟
کدوم شبکه میگه ؟
هوف خسته شدیم دیگه من شوهرم تا چهارشنبه اهوازه سرکار منم شیراز
جنگ قبلی هم گفتن ترک کنین؟؟؟چیه داستان ک دیگه اینو گفتن
بله متاسفانه گفت شهر های بزرگ ترک کنید آخه کجا بریم
چرا چرت میگین؟ کی گفت؟
بزنین بیرون ی جایی گیر میاد
تلویزیون ایران میگه؟
واقعا گفتن ترک کنید؟ کجا برن اخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.