۹ پاسخ

قرص هم دادی بهش
بچه منم تا ۲۱ روزگی داشت
بردم دکتر بهش قرص داد تو ۵ روز انقد خوب شد صورت و داخل چشماش سفید سفید شد کلا رفت

عزیزم اصلا دیگه آزمایش هم نگیر ازش خوبه طبیعیه

چقد دوست داشتم اسم بچم ایلیا بزارم❤️

زردی ۹ ب بعد ک دیگ خطرناک نیست

اصن نترس دیگ. ..
بچم ۸ بود دکتر گف جای نگرانی نیست رفع میشه..حتی گف دیگ آزمایش نده

دستگاه گذاشتی ؟
همون اول اگه بالا باشه ، ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت تو دستگاه باشه همراه قطره( اگه خیلی بالا باشه قرصم میده ) اوکی میشه انقد طولانی نمیشه

۷ ک خوبه زیاد نیست هی گم کم میاد پایین گ دیگ چله رفع میشه

ترنجبین بخور خودت

آزمایش دادی؟

سوال های مرتبط