قرص هم دادی بهش
بچه منم تا ۲۱ روزگی داشت
بردم دکتر بهش قرص داد تو ۵ روز انقد خوب شد صورت و داخل چشماش سفید سفید شد کلا رفت
عزیزم اصلا دیگه آزمایش هم نگیر ازش خوبه طبیعیه
چقد دوست داشتم اسم بچم ایلیا بزارم❤️
زردی ۹ ب بعد ک دیگ خطرناک نیست
اصن نترس دیگ. ..
بچم ۸ بود دکتر گف جای نگرانی نیست رفع میشه..حتی گف دیگ آزمایش نده
دستگاه گذاشتی ؟
همون اول اگه بالا باشه ، ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت تو دستگاه باشه همراه قطره( اگه خیلی بالا باشه قرصم میده ) اوکی میشه انقد طولانی نمیشه
۷ ک خوبه زیاد نیست هی گم کم میاد پایین گ دیگ چله رفع میشه
ترنجبین بخور خودت
آزمایش دادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.