خانوما اب دور جنینم کم چی کار کنم چی بخورم زیاد بشه

۹ پاسخ

چنده؟

فقط اب زیاد. دلسترو نوشابه نخوری.. فقط باعث بالا رفتن قند میشه.. فقط اب منم میخورم.. چون نشتی دارم.. روزی دوتا بطری جانوشابه مییخورم میشه ۱۶لیوان

اب زیاد بخور جرعه جرعه بخور به یسریام دکتر سرم میده میزنن اگه هم قند نداری ابمیوه هم میتونی بخوری

اب انار اب هندوانه اب پرتغال اب زیاد قندیجات

اب انار اب هندوانه اب پرتغال اب زیاد قندیجات

اب انار اب هندوانه اب پرتغال اب زیاد قندیجات

اب انار اب هندوانه اب پرتغال اب زیاد قندیجات

آب زیاد بخور

منم دکتر گفت اب زیاد بخورم

سوال های مرتبط