دخترا خوشمزه ترین طعم سرلاک کدومه؟؟

۱۲ پاسخ

من از آی بانو ارگانیک خریدم خیلی خوبه

گندم موز خوب بود پارسا دوس داشت
امشبم براش گندم سیب گرفتم

قند و نگهدارنده داره سرلاک صنعتی از پیج هایی که ارگانیک درست میکنن سفارش بدین مثل حکیم بانو.و ای بانو

گندم و موز من گرفتم خوب بود

حریره بادام
گندم و موز
هردو رو پسرم دوست داشت

من حریره بادوم و گندم خرما خریدم هردوش خوبه دخترم میخوره

گندم و خرما

حریره بادام

گندم و موز

منم امروزبرای اولین بار بخاطر جنگ گرفتم گندم و خرما گرفتم

من یه بار موز خریدم یه بارم خرما خرما بهتره

من گندم و خرما گرفتم دخترم دوست داره

سوال های مرتبط

مامان کاوان مامان کاوان ۱۲ ماهگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۷ ماهگی
مامان رادمهر و رادین مامان رادمهر و رادین ۱ سالگی