من از آی بانو ارگانیک خریدم خیلی خوبه
گندم موز خوب بود پارسا دوس داشت
امشبم براش گندم سیب گرفتم
قند و نگهدارنده داره سرلاک صنعتی از پیج هایی که ارگانیک درست میکنن سفارش بدین مثل حکیم بانو.و ای بانو
گندم و موز من گرفتم خوب بود
حریره بادام
گندم و موز
هردو رو پسرم دوست داشت
من حریره بادوم و گندم خرما خریدم هردوش خوبه دخترم میخوره
گندم و خرما
حریره بادام
گندم و موز
منم امروزبرای اولین بار بخاطر جنگ گرفتم گندم و خرما گرفتم
من یه بار موز خریدم یه بارم خرما خرما بهتره
من گندم و خرما گرفتم دخترم دوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.