۱۱ پاسخ

فعلا ک هرکدوم گیر آوردی باید بدی عزیزم

من‌اپتامیل میدادم بعد نان دادم اصلا یبوست نشد حتی بیشتر از قبل شکمش کار کرد

گیگوز هضمش راحته. وزن دهی خوبی هم داره

ببلاک دو

گیگوز

گیگوز بده

گیگوز بده

ببلاک سوپرامیل بیومیل

سوپرامیل خوشمزس
شنیدم گیگوز هم خوبه

بیومیل ببلاک

مک سوپرامیل براش خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی