نه ومترال ۴
اره من الان چند هفتس میخورم بنظرم خوبه
نه گلم این قرص اسهاله
من دمیترون ۴ میخورم برای حالت تهوع
من فقط یه یسته کوچیک خوردم
خیلی بهتر شدم بعدش
اره دکترم بمنم دادع قبل غذا میخورم
اره به مدت ده روز خوردم
مگه تا هفته ۱۴ حالت تهوع خوب نمشه؟ 😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.