برا حالت تهوع اینو استفاده کردین؟

تصویر
۷ پاسخ

نه ومترال ۴

اره من الان چند هفتس میخورم بنظرم خوبه

نه گلم این قرص اسهاله
من دمیترون ۴ میخورم برای حالت تهوع

من فقط یه یسته کوچیک خوردم
خیلی بهتر شدم بعدش

اره دکترم بمنم دادع قبل غذا میخورم

اره به مدت ده روز خوردم

مگه تا هفته ۱۴ حالت تهوع خوب نمشه؟ 😢

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری