۶ پاسخ

الان این پیامو دیدم عزیزم من میگرن شدید دارم و استفاده میکنم چون اگه نخورم کارم ب بیمارستان میکشه

ساشه مگنترا بخور مرتب
سردرد شدی نوافن میتونی بخوری

عزیزم من میگرن دارم و فقط استامینوفن مصرف میکنم. بعضی وقتا شیاف دیکلوفناک

میگرن دارم و بعضی وقتا با شیاف اروم میشم بعضی وقتام سرم و مسکن میزنم

میگرن دارم فقط استامینوفن ساده

میگرن دارم ولی قرص نمیخورم

سوال های مرتبط