الان این پیامو دیدم عزیزم من میگرن شدید دارم و استفاده میکنم چون اگه نخورم کارم ب بیمارستان میکشه
ساشه مگنترا بخور مرتب
سردرد شدی نوافن میتونی بخوری
عزیزم من میگرن دارم و فقط استامینوفن مصرف میکنم. بعضی وقتا شیاف دیکلوفناک
میگرن دارم و بعضی وقتا با شیاف اروم میشم بعضی وقتام سرم و مسکن میزنم
میگرن دارم فقط استامینوفن ساده
میگرن دارم ولی قرص نمیخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.