بچه‌ام آبریزش بینی داره چیکار کنم

۵ پاسخ

زیر شش ماه دارو نمیدن،فقط قطره بینی زود به زود بریز و شیر خودتو زیاد بده

من میران دیروز بردم متخصص اطفال اینارو داد پلاژین هر ۸ ساعت ۱۰ قطره
اون قطره بینی هم هر ۸ ساعت یک قطره تا سه روز شربت سیتریزین هم هر ۱۲ ساعت ۱ سیسی

تصویر

شربت سیتریزین بهش بده

سیتریزن بده

سیتریزین هر ۱۲ ساعت ۲ و نیم سی سی

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی