۴ پاسخ

این قرص بخاطر چی میخوری؟

عزیزم قرص نیفیدیپین رو میخوری اثر داره برا انقباض ؟ عوارضش چیه

مگ انقباض داری

منم 12 ساعتی مخورم من رو بخاطر فشار و اینا داده یعنی فشارتون بالاس ک مخایید زودتر بخورید

سوال های مرتبط

مامان رادوین🩵🫀 مامان رادوین🩵🫀 ۴ ماهگی