عزیزم همینا که خودت میدی خوبه. سوپ و آبگوشت عدسی غذاست نه میان وعده
همونهایی ک گفتی..
سنجد
زرد آلو. خشک
ابجی بیخیال تو خونه هرچی باشه میدم
خب بهتر از مغزیجات ک میوه که نداریم همینا که گفتی خوبن
سلام عزیز
منم دوقلو دارم
ازت سوال داشتم
الان بنظرم کار دوقلوها راحت شده ؟
خابشون از چند ماهگی تنظیم شد
بعضیا میگن راه برن بدتر اذیت میکنن درستع ؟
میوه، مغز، بیسکوییت، فرنی، یه وقتا گوشت قلقلی یا مرغ سرخ میکنم. بستگی داره ناهار یا صبحانه خوب خورده یا نه
اینا سنگینه وعده اصلی محسوب میشه خودش. گوارش بچه هم مث خوده ما هست. مگه چندبار در روز میتونه سنگین بخوره. من دخترم میان وعده عاشق نون پنیره. هرغذایی که دوست داره هم بیارم نمیخوره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.