ماشالله وزنش خیلی زیاده نصبت ب سنش ، نگران نباش در حال رشد هستند مدام دلشون هله و هوله میخواد
وزنش که ماشاالله خوبه نگو ما که باید به زور بدیم
وزنش ماشالله عالیه ،نوش جونش
وزنش خوبه بالای نمودار هم هست
تا میخوره بهش بده
من خیلی سر غذای پسرم عذاب میکشم
چقد خوب که میخوره دختر من الان قفلی زده رو پچ پچ ازخواب پامیشه معضله من اینه الان چی بخوره همه چی نمیخوره
اصلا توروخدا اینجوری نگو بذار فقط بخوره دختر من تو روز دو قاشقم نمیخوره همه میگن شبیه پیر کوچولو ها شده از بس زیر چشش کبود و گود شده یعنی یه وعده غذا نمیخوره تنقلات و کیک و میوه یعنی هیچی قبلا آب زیاد میخورد دیگه اونم نمیخوره خیلی نگرانم و عصبی و استرسی شدم
دغدغه شما آرزوی ماست😆
وزنش که عالیه
ولی پسر منم همینجوریه دیگه اینجوریه که چیزی تو خونه نباشه هویج.گوجه.خیار میخوره
ولی وزنش ۱۴ کیلو
از بس فعالیت دارن و تو رشد هستن .منم همش تو اشپزخونه ام یا دنبال خرید خوراکی های سالم .بخدا حالم از اشپزخونه بهم میخوره اما مجبورم فعلا باید سرویس بدم
طرز تهیه پنکیک رو میگی عزیزم
مشکل شما آرزوی ماست
ما ارزو داریم صبح تا شب بپزیم ولی فقط بخوره بدون ادا ی پره گوشت بیادش
دختر تو جزو بندگانبرگزیده ی خدایی
لذت ببر از اشپزی هرچند زیاد🙏
دختر من به زور ۱۱ کیلوعه ✋️😅
کاش،دختر منم همینجوری بود میخورد اما دقم میدهه
من نمیتونم با نخوردنش کنار بیام چون وزنش خیلی پایینه خیلی ضعیفه نمیدونم چیکار کنم والا ماهم غذامون سرتایمه ولی چه فایده دخترمن نمیخوره
سلام ببخشیدعزیزم پیامم به سوالتون بی ربطه میخواستم بدونم روبیکای شماهم قطعه الان؟
ای کاش دختر من میخورد بخدا سر نخوردنش مریضی اعصاب گرفتم یه جا بریم نمیخوره یکی بیاد خونم نمیخوره منو روانی کرده
آرزومه دخترم یبار بشینه سرسفره غذاش بخوره .ماشالله به دخترت عزیرم
انجیر خشک
گندم شادونه
شیر
انواع آجیل
نخودچی کشمش
آب پرتقال تازه
خوشبحالت کاش دختر من میخورد مجبور نبود التماس کنم
شیر و ماست هم زیاد بهش بده، میوه هم که میدی ، من چای و خرما و توت هم میدیم
وای دقیقا عین پسر من
من از یه پیجی خرید میکنم... بدون شکر بدون مواد افزودنیه... خوشمزه ان...با شیره و عسل و مغزیجات درست میشن..تو سایتش مینویسه از چیا تشکیل شده معمولا.. راحت شدم واقعا...خودش گشنه ش شدنی جدا از نهار شام..میره کشو یخچال رو باز میکنه برمیداره میخوره😂😂😂 اینه خواستی میتونی تو روبیکا پیام بدی..
من ژله.. چویی .. میوه و بستنی و شکلات.. پفیلاخونگی و بیسکوییت و یه وقتاییم کیک خونگی همینا میدم
نوش جونش
پفیلا خونگی
دنت موزی درست کن
رایس کیک بخر همون برنج فشرده شدست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.