اره همیشهههه
عوارض بی حسی ☹️☹️
اره وقتی یکم زیاد بشینم حس میکنم
کمرم میخاد نصف بشه
ن اصلا
من بی حسی بودم ولی نه کمر درد ندارم اصلا
اره عزیزم
من با بیهوشی بودم ندارم
هراز گاهی اره
من کمرم اصلا درد نمیکنه فقط کتفم درد میکنه
صددرصد هرازگاهی از داخل بخیه هامم درد میگیره
🤌🏻متاسفانه
کمردرد ک هیچ تا یه هفته پیش لکه بینی هم داشتم😕
منم
جای امپول بی حسی هم که هیچی😓
من که همیشه کمرم درد میکنه
هر از گاهی بله
همه چی دارم مدام
اوهوم☹️
اره منکه هنوز بعد 4 ماه کمرم یهو درد شدید میگیره و خشک میشه انگار
مدام نه هرازگاهی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.