۴ پاسخ

من هنوزم‌حس‌میکنم بخیه های داخلیم خوب نشده عمرا ورزشو به این زودی شروع کنم
البته ذاتا چون‌شیر میدم‌خیلی لاغر شدم

دو ماه بعد میتونسد

والا من دوماه بعد شروع کردم دیدم به هیچی نمیرسم گذاشتم کنار

۲ ماه بعدش

سوال های مرتبط