۱۱ پاسخ

عزیزم یجوری بخرین که بقیه هم گیرشون بیاد خیلی ها هستن چه بچشون کلا شیرخشک میخوره

مگه ۱۸تا شیر خشک میدن

حالا من دوقلو دارمو در ب در گشتم دوتا فقط گیرم اومده

چ خبره
یکی هم بچش گشنس و دنبال یه شیر خشکه و گیرش نمیاد

خدایا خودت رحم کن من فقط سهمیه این ماهشو گرفتم دیگه ندادن

من کلا سه تا خریدم چجور ۱۸تا بهت دادن

۱۸ تا !!!

چجوری ۱۸ تا گرفتی
دولتی ۱۰ تا میدن
ازاد هم ۵ تا

من اپتامیل پیدا نشده مجبودی نان گرفتم

من دارم میمیرم

ما رفتیم بگیریم گفتن فقط دو تا میدیم، از چندتا داروخونه گرفتین؟

سوال های مرتبط