من 8تا ذخبره داشتم براش. فردا 5تا دیگم میگیریم . پسرم کلا شیر خشکیه
من یکی داشتم ، یکی هم دیشب خریدم
هرچقدر گیرت اومد بچه که درکی از جنگ و نبود شیرخشک نداره😔
من سهمیه رو کامل گرفتم
من ۴ تا خریدم شب میرم ۲ تاام میگیرم ۶ تاشه
شیش تارونگه میدارم ی بسته ای ک از قبل داره تموم ک شد باز میخرم اون شیشرتا ذخیره بمونه
من شیرخشک سهمیه یکیشونو گرفتم اونروز
اصلا کار درستی نیست برا چند روز نهایت باید به فکر همدیگه باشیم به فکر بچه های هم
من ۱۰تا سهمیه اشو یکجا خریدم از قبلم داشتم
اگ فقط شیرخشک میخوره سهمیه یکماهتو بکیر اگرنه هرچقد بهت دادن بگیر بذا بقیه کشیرخشکی ان فقط گیرشون بیاد
سهمیه یک ماهت رو حتما بگیر
برا ما که دوقلو داریم زیاد🥲
والا من رفتم ندادن گفتن نداریم
مگ شیر خشک هست اصلا مگ؟
برای یک یا دۊ هفته
من سه تا دارم تا شب بریم بگیریم شیش تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.