هیچی! دوتا میخرم مصرف کرد بازم میخرم، البته پسر من ماهی سه الی چهار تا میخوره کلا
دوتا دونه کلا خریدم ذخیره نکردم
۶ تا 😐البته اینارو همه اول جنگ خریدیم ۶ تاش مونده .چون ممکنه دکتر شیرشو عوض کنه دیکه نگرفتم
هیچی 😵💫ماهمون سهمیش کم کم بگیریم شاهکارکردیم باید بهمون لوح تقدیر بدن😅😅😅🤣🤣🤣
من چهارتا گرفتم ک داشته باشم بچم حساسیت داد بش الکی خریدم موند
هیچی
۱۷تا دارم ولی کمه😢
یدونه چرا ذخیر کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.