شیرخشک چندتا ذخیره گرفتین؟

۸ پاسخ

هیچی! دوتا میخرم مصرف کرد بازم میخرم، البته پسر من ماهی سه الی چهار تا میخوره کلا

دوتا دونه کلا خریدم ذخیره نکردم

۶ تا 😐البته اینارو همه اول جنگ خریدیم ۶ تاش مونده .چون ممکنه دکتر شیرشو عوض کنه دیکه نگرفتم

هیچی 😵‍💫ماهمون سهمیش کم کم بگیریم شاهکارکردیم باید بهمون لوح تقدیر بدن😅😅😅🤣🤣🤣

من چهارتا گرفتم ک داشته باشم بچم حساسیت داد بش الکی خریدم موند

هیچی

۱۷تا دارم ولی کمه😢

یدونه چرا ذخیر کنیم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه کوچولو مامان ریحانه کوچولو هفته هجدهم بارداری