۹ پاسخ

اره عزیزم

من پاپوش گرفتم،اصلا امتحانشون نکردم ببینم خوبن تو پاش!

برا دخترم رو سیسمونیش گرفته بودم بزرگن ولی اونروز امتحان کردم

نبابالباس نگرفتیم چ‌برسه کفش😔

نه هنوز خیلی زوده

اینارو گرفتم واسش

تصویر

کفش که نه پاپوش براش گرفتم،کفش بچگی خودمم هست نو مونده😍

نه ..

من نه

سوال های مرتبط

مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی