خانما تن ماهی واسه هفته من ضرر نداره

۵ پاسخ

چرا تن ماهی با ماهی های جیوه ای تنه که جیوه براتون اصلا خوب نیست

نباید کلا بخورید . تو هیچ هفته ای

من که تا به ماه پیش هفته ایی یه کنسرو میخوردم هیچ مشکلی پیش نیومد

من چند بار خوردم وقتی خیلی هوس کنی ی ذره عیب نداره

تن ماهی واسه همه هفته ها ضرر داره بلکه هوس کردی یکی دو لقمه

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرابولفضل مامان امیرابولفضل ۱ ماهگی
مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۷ ماهگی
مامان بچه شیر🎀 مامان بچه شیر🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری