من خوردم🌝
ن نخور ضرر داره چون نمیدونی از چ نوع ماهی داخلش استفاده شده ممکنه جیوه داشته باشه
در حد کم اشکال نداره بخور فقط بزار ۲۰ دقیقه بپزه بعد ک بازش کردی همون موقع بخور ماهی یکی دوبار فک نکنم اشکال داشته باشه من تا الام یکی دوباری خوردم ولی خب بدن با بدن فرق داره شاید خدای نکرده بخوری اذیت شی ما ک دکتر نیستیم ولی برا این ک خیالت راحت شه از دکتر بپرس
میشه تاپیک منم ببینی😍❤️
تن ماهی ضرر داره
هرچ کمتر بخوری بهتره
من چندین بار خوردم سر دوتا بارداری هامم خوردم
نه بخور
منم میخوام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.