توی هفته ی من هم تن ماهی ضرر داره؟

۸ پاسخ

من خوردم🌝

ن نخور ضرر داره چون نمیدونی از چ نوع ماهی داخلش استفاده شده ممکنه جیوه داشته باشه

در حد کم اشکال نداره بخور فقط بزار ۲۰ دقیقه بپزه بعد ک بازش کردی همون موقع بخور ماهی یکی دوبار فک نکنم اشکال داشته باشه من تا الام یکی دوباری خوردم ولی خب بدن با بدن فرق داره شاید خدای نکرده بخوری اذیت شی ما ک دکتر نیستیم ولی برا این ک خیالت راحت شه از دکتر بپرس

میشه تاپیک منم ببینی😍❤️

تن ماهی ضرر داره
هرچ کمتر بخوری بهتره

من چندین بار خوردم سر دوتا بارداری هامم خوردم

نه بخور

منم میخوام

سوال های مرتبط

مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۳ ماهگی