اره عزیزم
سرلاکم غذاس
من بعضی وقتا که نمیتونم غذا درست کنم یا وقت ندارم یا هرچی
سرلاک میدم
از ۵ ماهگی هم میدادم
هیچ مشکلی هم نداره
چی بسرمون بیاد
سرلاک من به دخترم دارم می دهم آرد برنج غنی شده همون فرنی آماده غنی شده با ویتامین هاست
اره خوبه بگیری
سرلاک و غذای اماده ماجان بگیر برای مبادا
اره خوبه برا روز مبادا ایشالله که لازمت نشه اصلا
عزیزم محصولات آی بانو هم خوبه ها، فروش حضوری هم تو تهران دارن
غذای ماجان هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.