خانما شورت نخی دوتا گرفتم برای زایمان بسه ؟؟؟

۹ پاسخ

نه کمه عزیزم.

سرجی بگیر
خیلی خووووبه

شورت یکبار مصرف بگیر تو بیمارستان خونریزی زیاده کثیف میشه زود

آره نوار بهداشتی خیلی بزرگ بردار روز اول خونریزی لخته مخصوصاً چن ساعت اول زیاد داری خودشونم شرت ی بار مصرف و نوار میدن اونا بهترن

شورت یباد مصرف بگیر راحت باشی بندازی

سزارینی یا طبیعی ؟

من ۵ تا گرفتم

ن 3ببر حدیقل

منم ۲ تا گرفتم فک کنم کافی باشه

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد