۸ پاسخ

والا برو حتماً،تهران اصلأ امنیت نداره.

عزیزم خودشون پیام دادن گفتن تهران و ترک کنید من ظهر خانوادم آوردنم شمال

منم میخام برم میترسم خونم طبقه 8 استرس شدید دارم هم برا رفتن هم موندن چکار کنم

چند ساعته

الان مطمئنن خیلی ترافیک ‌شلوغه بزار یه کم آروم شد برو

جاده ها شلوغ و خطرناکه

تو این هفته ها خطرناکه ها

جاده ها افتضاحه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی