والا برو حتماً،تهران اصلأ امنیت نداره.
عزیزم خودشون پیام دادن گفتن تهران و ترک کنید من ظهر خانوادم آوردنم شمال
منم میخام برم میترسم خونم طبقه 8 استرس شدید دارم هم برا رفتن هم موندن چکار کنم
چند ساعته
الان مطمئنن خیلی ترافیک شلوغه بزار یه کم آروم شد برو
جاده ها شلوغ و خطرناکه
تو این هفته ها خطرناکه ها
جاده ها افتضاحه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.