زیر دل ، کمر درد بیشتر هستش میگیره ول نمیکنه احساس دستشویی داری با اینکه چیزی نخورده باشی همش احساس دستشویی داریی درد شدید برای هر کس فرق داره . بعضی ها درد ندارن فقط لحظه آخر درد دارن .
اولش مثل درد پریودیه
برا من دل درد بود کمر درد نداشتم
ببین مثل پریودی اول کمرت میگیره بعد زیر دلت تیر میکشه اول منظم نیست ممکنه هر چند ساعت بگیره ول کنه طولانی هم نیس بعدش دیگه منظم میشه یهو شکمت سفت میشه چند دقیقه درد میگره یهو ول میکنه ممکنه علائم دیگه هم همراهش باشه مثل ترشح زیاد و موکسی و احساس دلپیچه هرکسی یه جوره
چ سوال خوبی سوال منم هست
مادرشوهرم میگه یه درد یواش یواشه که زیر دلت و کمرتو درگیر میکنه و کم کم زیاد میشه و شکمت سفت میشه و تو دهانه واژنتم حس فشار میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.